zondag 27 april 2008

Stadsloop Gent

Ik zou het van de daken willen schreeuwen :

IK LOOP DE STADSLOOP VAN GENT !!!

Gevoelens van twijfel, overmoed en enthousiasme overspoelen me.
Nu al leg ik denkbeeldig het traject af; probeer ik me te wapenen
tegen die vreselijke Sint-Kwintensberg.
Ik hang vast en zeker mantra's op de koelkast
als niet mis te verstane mental coaching.

Nog twee weken te gaan ...



Tussen pot en pint liet ik me overhalen; het gevolg prijkt nu in mijn boekenkast : borstnummer 4475. Deelname aan de Stadsloop Gent (10 km) is nu wel degelijk een feit.

Een jaar geleden was daar totaal geen sprake van. Om iets aan mijn conditie en gezondheid te doen, besloot ik deel te nemen aan de Start to Run. Het voetbalveldje rondjoggen was bij aanvang een hele klus; net zoals nog vele volgende minuten. Maar ik bleef volhouden want die conditie verbeterde wel degelijk. En omdat het een goede zaak is nog te kunnen babbelen terwijl je jogt, leerde ik een fijne boel mensen kennen. Net die mensen zorgen ervoor dat ik graag blijf komen naar de Racing. Ze trokken me figuurlijk al vaak over de streep. Zeker als doorgaans Rode Lantaarn doet al die hartelijkheid deugd.

Tania, Daniƫlle, Sabine, Anne, Christine, ... op 12 mei geven we er een lap op! Samen met nog vele van onze joggers en trainers gaan we genieten van de schoonheid en heuvels/bruggen in onze stad.

GENT, HERE WE COME !

Geen opmerkingen: