dinsdag 9 september 2008

Vlaaienjogging!

Ik ben steeds blij berichtjes van andere joggers te krijgen. Deze keer kroop Sandrine voor ons in de pen. Dank je wel!

Na enkele maandjes meegejogd te hebben met de toffe joggersploeg van RCG, voelde ik mij voldoende gewapend om mijn eerste wedstrijd aan te vatten en dit deed ik dan tijdens de Vlaaienjogging van de Slotendrieslopers in Oostakker. Bij de inschrijving twijfelde ik nog tussen 1 ronde (4,2 km) of 2 ronden (7,6 km) maar besliste uiteindelijk toch maar 7,6 km te proberen.
Het parcours was niet mals, gezien er 2 moeilijke bruggen in zaten. De 1e ronde liep ik samen met een vriendin (die 1 ronde liep), de 2e ronde legde ik alleen af. Ik haalde tevreden de finish waar een stuk vlaai en een Leffe op mij wachtten, dit alles in een toffe sfeer met als bijkomende beloning een leuke tombolaprijs. Een jogging die ik iedereen aanraad...
Mijn 2e wedstrijd (5 km) liep ik op 6 september in Ledeberg samen met Pascale. Maar daar zal Pascale iets meer over vertellen.

Geen opmerkingen: