zaterdag 5 juli 2008

Foto's Trappistenloop Vinderhoute.

Het is ondertussen min of meer een gewoonte geworden om het nuttige aan het aangename te koppelen; vandaar dat we op vrijdag na de training de lippen vaak zetten aan een goeien Orval. Ik durf wel te stellen dat dit de "clubtrappist" is. Het behoeft dan ook niet veel uitleg dat sommigen onder ons gemakkelijk te overtuigen waren om deel te nemen aan een Trappistenloop (weliswaar onder het mom van 'alternatieve training' of 'voorbereiding op Parijs'). Ik heb ook vermoedens dat sommige atleten zich ook eens wilden 'meten' aan elkaar en niet in het minst mijn allerliefste bijzit en diens loopvriendinnetje, voor de duidelijkheid ook Inge genaamd (maar zij is dus geen lid van de club want mijn mannetje en zijn loopvriendinnetje passen elk respectievelijk op hun kinderen als ik naar de Racing ga).
Enfin, het werd een heel gezellige avond. Iedereen heeft zijn best gedaan en kan nu ook nog thuis nagenieten van de welverdiende trappisten. Schol!


1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn jullie daar te hebben ontmoet.
Ik ben er van overtuigd dat jullie een tof vriendenclubje zijn.
Knap blog bovendien. Proficiat, Inge.