maandag 28 juli 2008

Jogtoertje Start to Runners van Ingrid op vrijdag 25 juli

Na enkele weken er tussenuit te zijn, was ik vrijdag echt blij terug te kunnen gaan naar de Racing. Omdat het - eerlijk gezegd- toch eventjes geleden was dat ik gejogd had (maar heb ondertussen wel uren gestapt in de bergen - dus toch nog actie), sloot ik me aan bij het groepje van Ingrid. Of laat ons zeggen : de langzame groep van de Start to Runners 2008. We waren met weinigen maar het amusement was daarom niet minder. De nieuwsgierigen kunnen hier alvast nakijken waar we jogden.



Komende woensdag en vrijdag neemt Ingrid de snelle groep van de Start to Runners 2008 voor haar rekening en ik de langzamere groep. Onze beste Guy is nl. toe aan een welverdiende vakantie en dus moeten we hem even missen!

Geen opmerkingen: