dinsdag 13 mei 2008

Gent Boven!


"Vlaanderen is eventjes de warmste regio in Europa", blokt 'De Morgen'.
De verzengende hitte was gisteren een extra uitdaging voor onze Racing-joggers die een thuismatch liepen. Moeder Siska moedigde de teamspirit aan door de Walry te openen voor onze joggers waar het voor en na verzamelen was.
We vertrokken met veel goede raad : veel drinken, hartslag onder controle houden -vooral op de hellingen-, niet te snel starten, voetjes omhoog op de kasseien, ... Fantastisch hoe de mensen brulden op de Lousbergskaai. Zalig die verfrissende waterbekertjes die vanop balkons ons overgoten. Fijn om samen met Tania te lopen.
Na de kasseien en Sint-Michiels kreeg ik mezelf weer moeilijk op tempo. Het werd lastig en ik wou nog krachten hebben om de laatste helling lichtjes imponerend naar boven te joggen. Wat enigszins gelukt is; ik pikte nog wel 10 'lijken' op. Cool hé!
Chiptijd :1 u 18' 33''. Geen euforie, maar toch wel een tijd die ik voor mezelf kan aanvaarden.
Dank aan Luc en vooral aan Ingrid die tijdens de voorbereiding zo vaak achterbleef bij mij. Dank aan allen die meer in me geloofden dan ikzelf. Dank aan juf Marleentje, Sylvie, Annelies, Albert, Siegfried, ... naast hun aanmoedigingen kon je niet horen !

Voor de nieuwsgierigen hier de foto's, een filmpje en de uitslagen:

Geen opmerkingen: