dinsdag 13 mei 2008

Verslag 6 km Stroppenloop.


Bedankt Pascale Pijnaert dat we jouw ervaringen over de Stroppenloop mee mogen lezen!

Ja, dat we gezweet hebben afgelopen vrijdag, daar moet ik niemand van overtuigen zeker ?
Toch hadden de tropische temperaturen niet te veel mensen afgeschrikt, gezien de vrij massale opkomst.
Het was weer een flitsende start maar toch wat te hoog gegrepen voor mij persoonlijk maar ja, in de massa wil je je niet laten kennen hé. Eens voorbij de eerste bocht, begon de groep af te brokkelen in kleinere teams. Leuk was de aanmoediging van menig buurtbewoner alsook de verfrissing hier en daar dankzij enkele kids met waterpistolen in de aanslag.
Enfin, de eerste 3 km toch overleefd en na een drankje bij het passeren van de start, terug met volle moed aan de tweede ronde begonnen; weliswaar aan een lager tempo want die hitte was er toch te veel aan voor mij. Mijn parcours verder solo gelopen; enfin, een klapke doen ging toch niet meer lukken en 't was leuk dat er toch nog wat collega-jogsters bij de finish stonden (bij deze bedankt dames !) op het moment dat ik er aankwam want tegen dan was de grootsten hoop al lang gearriveerd.
Na een verkwikkende douche en nen goeien Orval om het stof door te spoelen, nog een gezellige avond doorgemaakt op het terras/piste.
Tot de volgende Stroppenloop zou ik zeggen !

Geen opmerkingen: